Spijt van uw aankoop? Retourneren of ruilen kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:

  1. Het product (en eventuele toebehoren) mag niet gebruikt, geopend of beschadigd zijn, zodat wij het weer direct kunnen verkopen.
  2. Je stuurt het artikel op eigen kosten terug, indien mogelijk in originele verpakking. 
  3. Het retourbedrag wordt binnen 30 dagen teruggestort op de door jou aangegeven bankrekening.
  4. Indien je wilt ruilen, nemen wij eenmalig de verzendkosten van de nieuwe levering voor onze eigen rekening.
  5. Retourneer geen artikelen zonder dat dit met ons is besproken!

Hoe kan ik een product terugsturen?
Wanneer je een artikel wilt retourneren of ruilen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact op via [email protected]. Vermeld dan duidelijk het ordernummer. Je krijgt dan van ons een bevestiging. Je kunt het pakket verzenden via een PostNL-servicepunt. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Glucoplaza is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat je het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. Glucoplaza neemt geen zendingen onder rembours aan. Deze worden geweigerd. 



Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Na aanmelding van de retourzending en onze bevestiging hiervan, kun je het product/de producten naar ons terugsturen. Op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen en met je hebben afgesproken dat je je geld terug ontvangt, zullen wij binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag naar het door jou opgegeven rekeningnummer overmaken.



Ik heb een klacht: wat moet ik doen?

Als je een klacht hebt over een product, je bestelling, de levering of iets anders, neem dan contact met ons op via [email protected]. Wij sturen je een ontvangstbevestiging van je klacht en zullen e.e.a. zo spoedig mogelijk proberen op te lossen. Bij een geschil bestaat de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl).

Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via [email protected] of de contact pagina